۹ پاسخ

از یه جایی به بعد دیگ داروهم تاثیر نداره یه مقدار رها کن خودتو بزار خودش بدنت تنظیم بشه

سلام عزیزم دلم
انقد خودتو اذیت نکن فداتشم
به نظرم یه خورده بیخیال شو
یه مقدار استراحت کن هیچ دارویی نخور
به تغذیت برس
اصلا بهش فکرم نکن
اینجوری بهتر نتیجه میگیری
همش بخوای بهش فکر کنی اذیت میشی
بیخیال شو کلا مثل قبلا ک نمیخواستی فقط به تغذیت برس
هیچ دارویی دیگ نخور اصلا

من ک تنبلی ندارمم نمیشه😭💔

چرا نمیری زیر نظر قاضی نژاد

اوابوست بخور برا تنبلی تخمدان خوبه

عزیزم باید تقویت کنی فولیکول هاتو

منم تنبلی داشتم..روز 14 15 سیکلت اقدامت کن دو سه ردز این ور اونور...

من هر دو بارداریم با لتروزول با تنبلی تخمدان شدید باردار شدم

همش باید اقدام کنیم چون معلوم نیس تخمک کذاریه کی انجام میشه

سوال های مرتبط