۵ پاسخ

سلام .آبجی میش شیرخشک هارو برای پسرم بفرستی .دستم خالیه نمی‌تونم براش بخرم.

دوست خوب من ❤️

خدا خیرت بده...نمونه همچین آدمایی الهی زیادبشه.😍هر بار همچین کارهایی از آدما میبینم دل خوش میشم ب ادامه ی زندگیم.....منم دوبسته پوشک ک مونده بود دادم یکی ک فقیر بودن

دمت گرم

چه کار قشنگی🥰منم اونوقت که دیگه نخورد دادم خیریه

سوال های مرتبط