سلام .آبجی میش شیرخشک هارو برای پسرم بفرستی .دستم خالیه نمیتونم براش بخرم.
دوست خوب من ❤️
خدا خیرت بده...نمونه همچین آدمایی الهی زیادبشه.😍هر بار همچین کارهایی از آدما میبینم دل خوش میشم ب ادامه ی زندگیم.....منم دوبسته پوشک ک مونده بود دادم یکی ک فقیر بودن
دمت گرم
چه کار قشنگی🥰منم اونوقت که دیگه نخورد دادم خیریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.