۲ پاسخ

من نمینویسم ولی تاپیکهام بالا میاد همه جواب میدن

چون اینجا قسمت فرزند پروری هس ب غیر از بحث بچه و اینجور چیزا راجب هرچی حرف بزنی اینجا بالا نمیاد
اینارو می‌نویسیم ک بیاد تو این قسمت

سوال های مرتبط