۱۸ پاسخ

قابل اجرا

تصویر

قند و نباته والا😅

تصویر

قابل اجرا

تصویر

وقتی میگم قابل اجرا یعنی اینا مدل هستن و کار خودم نیست

تصویر

اینا هم به عنوان نمونه هستن و قابل اجرا

تصویر

هپلی هپوله والا🤣🤣

تصویر

خیلی نانازه والا 😅

تصویر

نداوسوسم نکن نی نی بیارم خیلی بدحنسی

عزیزم خیلی کارات بی نظیره ولی متاسفانه خونه ما کوچیکه و دخترم اتاق مجزا نداره و تختش رو نیاوردیم
اگه خونه شیرازمون بودم حتما اتاقشو میسپردم بهت که یه چیز شیک براش روبراه کنی🥲🥲

قند و نبات ارزونیتون ، سیسمونی رو ما دادیم بهتون 😆
نهایت تلاشم برای شعر گفتن
ما دیگه تو کار ماشین سنگینیم اگه اسباب بازی میفروشی ما خریداریم

خیلی قشنگن 😍خداقوت هنرمند

تاپیک گذاشتی و گفتی تودت خبرنداری😆😆

کارهات قشنگه

سلام چه طوری میشه سفارش داد؟

قیمتا رو هم بنویس عزیزم
خیلی نازن

چققققدخوشجله😍

ابرش چه باحاله
قیمت بزار لطفا

ببین درخواست دادم قبول کن داشته باشمت

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مشکل من اینه شوهرم ماهی ۲ت پول تو جیبی میده اونم ب کارت خودم نمیزنه ینی من گفتم قرعه خونگی نوشتم ماهی ۲ت در آخر ۲۰م در میاد اونو مجبوره بده چون میدونه طرف زنگ میزنه ولی بگم قرعه ننوشتم ب کارتم نمیزنه بگم بده میگ حقوقم. تموم شده مجبورم باز بگم قرعه نوشتم بلکه بده میترسم بگم قرعه نوشتم بگه کو چرا در نمیاد پس
اصلا هر کاری کردم تو گارت خودم بزنه مثلا ۳ ماه میده ۲ماه نمیده
مجبورم بگم قرعه خونگی نوشتم ک بده اینجوری حس بدی دارم و هم اینکه میترسم بگه چرا در نمیاد آخه میخام خرج کنم هر ماه اون پولو
فرزند پروری زایمان پوشک زایمان شیرخشک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند پروری زایمان پوشک زایمان شیرخشک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند پروری زایمان پوشک زایمان شیرخشک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند پروری زایمان پوشک زایمان شیرخشک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال
پروری زایمان پوشک زایمان شیرخشک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند پروری زایمان پو فرزند پروری زایمان پوشک زایمان شیرخشک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال
پروری زایمان پوشک زایمان شیرخشک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند پروری زایمان پو