دیگه گقتن نداره خدایی
هرکس ترقه بزنه بی شعورترینه
درود بر شما چقدر بجا بود این پیام
خدا کنه ادم باشن ترقه و نارنجک نزنن من این مدت با صداها تپش قلب میگیرم دیگه ایناهم اضافه بشن قوز بالا قوز
بازم یه سری نفهم متوجه نمیشن
کاش بساط این ترقه بازی تو چارشنبه سوری برای همیشه جمع شه و بعدها هم قاطعانه برخورد بشه
ترقه همیشه بد هست ولی آتش و آتش بازی شب چهارشنبه سوری از آداب دیرینه ما ایرانی هاست ،و بسیار زیبا
قانون گذاشتن امسال هرکس ترقه بندازه میبرنش زندان
یعنی چی دیس لایک میزنید
اونایی ک دیس لایک دادن فازشون چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.