یعنی ۲ تومن هم حقت نیست تو ماه بگیری
چرا انقدر روو میدین
این چه کاریه؟؟ مگه خودش خرج نمیکنه واست؟؟ تو دور از چشم اون میخوای پولو چیکار کنی؟؟؟
بهش بگو هنوز درنیامده.
بعدم یه مدت گذشت بگو خیلی وقته گرفتم خرج خونه کردم. یا بگو انقدشو برا ۴لان چیز خرج کردم. الکی .
اگه هم ادم منطقیه بگو من خرجی میخوام ۲ ت
منم شوهرم اصلا پول نمیداد الان کارت یارانه دستمه یک تومن
چقدر کارهای عجیب و ترسناک میکنین شما. خب اگه خودش همه خرجی میکنه برات هرچی بخوای میخره دیگه پول یواشکی رو میخوای چیکار. بعدم مگه شوهرت احمقه تهش نمیگه چرا 20 تومن در نیومد؟ اونوقت میخوای 20 میلیون از کجا پیدا کنی
اگر میخوای خرج کنی اشتباه بگی قرعه است
و اینکه چه خرجی میخوای بکنی برای خودت یا خونه؟
چرا نمیده ....حقته..بلاخره تو هم یه خرجایی داره مگه میشه اینجوری،..تا کی میشه براش داستان سر هم کرد...بشین...صاف بش بگو من پول لازم دارم
خب اون پول میخوای ماهانه خرج کنی شوهرت نمیگه پول از کجا میاری خرج میکنی؟
پس حداقل میزنه جمع کنه بشه ۲۰ تومن بگو بردم ولی بهش نده ...اون اخرش دنبال پول قرعه میگردها اگر پیگیر نگیشه پول قرعه چی شد ک براهت ادامه بده ولی اگر پیگیر پول خرج نکن یهو بشه ۲۰ بعد بگو ایناهاش و خرج کن
چرا بهت پول نمیده از چی میترسه؟این همه داستان نداره بگو همسرم من پول میخام بهم بده اونم باید بده
حقیقتو بهش بگو اینجوری داستان میشه برات😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.