۴ پاسخ

صابخونه موظفه سر وقت پول شما رو بده ربطی به پیدا شدن مستاجر نداره شاید کسی کلا پسند نکنخ

وقتی تو قولنامه بنگاه قرارداد می‌بنده براتون موقع ب مشکل خوردن موقع تخلیه ام موظفه کمکتون کنه. برو به املاکی ک قرار داد نوشتید بگو راهکار بهت بده

اون نهم موظفه پول رو بده بگو تانهم وقت داری پول بدی ندی شکایت میکنم

برو بنگاه بهت میگه باید چجوری پولت از طرف بگیره اون وظیفه اش هست ک بده حتما ب بنگاه سر بزن

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
بچه هااا ما اینجا مستاجریم امروز وقتمون تموم شده ۱ماه پیشمب صابخونه گفتیم پا میشیم چن نفر اومدن گرون گذاشته کسی پسند نکرده. الان تکلیف ما چیع ما زنگ زدیم میگ پول ندارم باید مستاجر پیدا شع
ما هم خونه خریدیم میخاییم آبگرمکن و شیرالات و کابینت ایتا برا خونمون بزنیم پول نمیده میگ ندارم باید مستاجر بیاد
الان اون تایمی ک ما بمونیم مثلا تا آخر این ماه مجبور شیم بمونیم باید باز اجاره اون چن روزی ک از وقتمون گذشته ولی موندیم رو باید بدیم؟؟؟
ما میخاییم پاشیم اون پول نمیده آخه
فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند فرزند کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس نارس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک
بچه هاکابینت کار داماد خاله همسرمه میخاییم خونه رو کابینت بزنیم جنس ای د اف میگ۲۰۰ میلیون. آشپزخونه ۱۰ متری رو زیاد نمیگه؟؟؟؟؟؟؟
فرزندمادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس نارس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند فرزند کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نوزاد ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
۹ اردیبهشت وقت خونه تمومه باید بلند شیم
کلید اون خونه ک باید بریم دستمونه ولی چون کابینت و کمد دیواری میخاییم بزنیم منتظر پول پیش این خونه هستیم میخام تمام وسایلمو تو اتاق بزارم کمد و کابینت زده شد بعد بچینم. الان کم کم تحت و جمع کنم لباسامو جمع کنم کم کم ببریم یا تو یه روز بار بزنیم ببریم بنظرتون؟؟؟؟؟ اینحا هم یه خابه هس تخت اتاقو گرفته همه چی نا مرتبه ۲نفر اومده کسی پسند نکرده پولو بگیریم فقط#بریمممم🥺🥺
فرزندپروری زایمان شیرخشک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس ریفلاکس فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس نارس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند فرزند کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس نارس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
بچه ها با امشب ۳شبع ک خونمون تو تاریکی هس
بالای ساعت مهتابی داشتیم سوخته خونه تو تاریکی ه با لامپ آشپزخونه یکم روشن میشه میگم حداقل بیار این وسط لامپ بزن تا مهتابی رو درست کنی میگ کارش زیاده فردا پس فردا میارم. چرا حرصم میده شوهرای شما هم اینجورین شاید یکی شب اومد برا نشستن اینم ۱۱ شب میاد نیس الله اکبراااااااا
فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند فرزند کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال اسهال مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
بچه ها شام مامان و داداشم اینجا دعوتن بعد من خورشت چلو گوشت گذاشتم برا هر نفر ۵ تا گوشت انداختم الان میبینم گوشت جمع شدن خیلی کوچیکن دوتا فیله مرغ دارم اونا رو سرخ کنم بزارم کنار خورشت. یا اونا رو هم ریز کنم بندازم تو خورشت. جواب بدین ریز کنم یا سرخ شده بزارم رو برنجسون بگم متوجه نشدم غذا کم‌شده خورشت
فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس نارس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند فرزند کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس ریفلاکس فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر مادر نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نوزاد ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند فرزند کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس نارس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
بچه هااا ما مسناحریم ۹اردیبهشت وقتمون تموم میشه ۲۵۰ پول پیش دادیم ماهی ۲ت میدادیم خونه یه خابه هس طبقه دوم بدون آسانسور. خونش تمیز ولی ۱۰ روز گذاشته صابخونه املاکی کسی نیومده ببینه ققط#ینفر اومد پسند نکرد گفته ۲۵۰ ماهی ۵ میلیون. کسیم نمیاد گرون گذاشته. ما هم اونور خونه خریدیم باید پکیج و رادیاتور کابینت آشپزخونه بزنیم زنگ زدم ب صابخونه حداقل ۱۰۰ میلیون بده پکیج بخریم بزنیم بالاخره ب آب گرم لازم دارم رفتم تو خونه گردن میشع میگ بیاید اجاره بره بدم ندارم. آخه گرون گذاشته کسیم نمیاد ۹ وقت ما تمومشه باید منتظر بمونیم تا مستاجر پیدا کنه ؟،، زنگ بزنم ب صابخونه چی بگم. صابخونه خانم هس یخ چی بگید۰
فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک کودک نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال اسهال مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مادر کودک نوزاد نارس نارس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال. ❤️با بچه الان میرید بیرون؟؟؟ من بچم آنروز ظهر زود خابید از#۳ بیداره همش بهونه میگیره اینورا هم پارک و خسته بازی#نیس فقط#باید بریم را بریم انقد بیرون نرفتم بچم ۲سال و نیمشه طفلک همش کلا شاید ۱۰ بار تت‌ این دو سال دو تایی رفتیم اونم ۱۵ دقه راه رفتیم اومدین اولش شوهرم نمیزاش الانا دیگ خودم نمیتونم برگ انگار عادت کردم ک بیرون نرم ینی شامم نداشته باشیم بخام برگ تخم مرغ بخرم نمیرم تا شوهرم بخره بیاره🥲🥲
فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک کودک نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال اسهال مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند فرزند فرزند نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس نارس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
بچه هاامروز با بچم رفتیم بیرون ۳روز از پوشک گرفتم
رفتنی بیر ون دست زد ب جلوش تو خیابون گف جیش منم فکر کردم مای بیبی گردم اصلاااا یادم رفت مای بیبی کنم 😂😂 گفتم جیش کن مای بیبی داری بعد ۲ساعت بیرون بودیم معلوم نی چن بار جیش کرده تو شلوارش ولی دو تا شلوار داش رو شلوار بالایی اصلا نزده بود واااااای ینی ۳روز مایبیبی نکردم مغزم عادت کرده رفتنی بیرون فک کردم مای بیبی کردم وااای خوبه پی پی نکرده😂😂
بچه هااا اینجور مواقع بچتون تو خیابون جیش داشته باشه چیکار میکنید مثلا جلو جوب می‌کشید پایین😂😂 یا کجا میرید
فرزند پروری فرزند مادر فرزندپروری شیرخشک مادرو کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس نارس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس ریفلاکس فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نوزاد ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نوزاد ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
کیااا رانندگی میکنن نمیترسبد؟؟ چجوری ترستون ریخت چجوری بدون خجالت ک تو پارک کردن یا بیرون اومدن گیر کردید همه نگا میکنن ولی مسلط شدید
من فقط افسرده مونده هنو قبول نشدم ولی خیلی میترسم ماشینو بردارم استرس دارم نتونم از پارک در بیارم یا پارک کنم یا دور بزنم همسرمم نمیده ماشینو حتی با خودشم نمی‌بره یکم یادم بیفته تمرین کنم میترسم هیچوخ یاد نگیرم آیت استرس نزاره🥲🥲🥲
فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس ریفلاکس اسهال مادر مادر مادر مادر نارس نارس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس نارس ریفلاکس فرزند فرزند کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس ریفلاکس فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر مادر نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس ریفلاکس فرزند مادر کودک نوزاد نارس ریفلاکس اسهال فرزند مادر مادر نوزاد نارس ریفلاکس اسهال