بگید موعد اجاره ما ۱۰ روز دیگ تموم میشه ما میخوایم بلند شیم و به پولمون نیاز داریم...لطفا هرچی سریعتر پولمونو جور کنین
نمیتونم صبر کنم ک اینجا اجاره بره یا نره ک
عرف اجاره نشینی اینجوریه یه مبلغی رو صاحب خونه به شما میده که مثلا بری بگردی دنبال خونه جدید واسه خودت،باقیشم میره واسه تخلیه،از طرفی وقتی که خونه پسند میشه و قولنامه میشه مثلا نصف رهن رو میدی به صاحب خونه باقیش میره موقع تحویل اون نصفی که اول دادی رو موقع بلند شدن باید صاحب خونه به شما بده،
بازم اگه نفهمید بگو من دیگه اجاره نمیدم چون به من مربوط نیست و من میخوام پاشم
رفته پول رو ب فنا داده حالا میگه پول ندارم خخخ بگو برو جمش کن باو
ولی تا 9 اردیبهشت صب کنین حتما تا قرار اد تموم بشه بعد بش بگو
خیلی خوشحال میشم خیلی ذوق میکنم وقتی یکی خونه دار میشه مبارکتون باشه عزیزم
بهش بگو اومدیم کسی نیومد اجاره کنه پول ما چیمیشه؟ بگو خودم خونه خریدم دیگع نمیخوام اجاره بشینم
وقتت تموم شدوظیفشه پولتوبده ت ک نمیخای تمدیدکنی بایدبده پولتو
اون موظف هس سر موعد پول شما رو بده حالا چه مستاجر پید کنه چه نکنه
موعد شما تمام بشه به شما ربطی نداره مستاجر بیاد یا نیاد میتونی ازش شکایت کنی اومدی و یکسال مستاجر پیدا نشد برا خونه این
کاش یکم انصاف داشتن
هنوز نهم نرسیده که ، دیگه این مستاجری یه چرخس باید یکی بیاد جاتون که پولتون بده
بريد شوراي حل اختلاف اگه راه نيومد مجبوره بياد پولتونو بده
باید تا موعد اجاره صبر کنید بعد طلب پول پیش کنید
عزیزم باید تا ۹ اردیبهشت صبر کنین تا پول پبشو پس بده زوتر نمیده ، مگر اینکه روتر از موعدتون اجاره بده بتونه بهتون پولو بده نصفشو
اومدیم خونه اجاره نرفت شما میخایید چیکار کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.