۵ پاسخ

من ک مثبت شدم😍

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۶۰۰ مادر .🌱❤️.
@food_babyy

منم باید دوم میشدم نشدم 🥲
من همیشه بی بی چک اضافه دارم برای احایاط😂

خخخخخخ بزن عزیزم من جلوگبیری طبیعی بود الان باردارم

منم 16ام ماه پیش باید پریود میشدم هنوز نشدم فردا میخوام بی بی چک بزنم 🫠

سوال های مرتبط