۷ پاسخ

احتمالا تا فردا پریود بشی اگه تا دو روز دیگه پریود نشدی برو بتا بده

منم اولین ماه بود عقب انداختم فک میکردم باردارم آزمایش دادم منفی شد یه روز دوروز قبلش دوتا لکه خیلیییییییییییی کم صورتی دیدم بعداز دو روز پریود شدم

آزمایش و اینا دادم تاخیر پریودیم بخاطر این بود پرولاکتینم زده بود بالا الان قرص میخورم


و اینم بگم احتمالا چون اقدامی استرس بارداری داری اینجوری هم میشی تایم اقدام منم بخاطر استرس خیلی عقب جلو میشد ولی من الان اقدام نبودم و مشکلم پرولاکتینم بود بعداز ده روز عقب انداختن پریود شدم

حتما لک لانه گزینی بوده انشاالله بارداری عزیزم

سابقه تاخیر داری؟

منم ماه پیش اینجوری شدم همش فکر میکردم باردارم تا ۲۰ روز تاخیر صبر کردم حتی بتا هم دادم منفی شد، دیگه بعدش رفتم آمپول زدم که پریود شم

مارک مدیکور زدی بی بی

برو ازمایش

ای خواهر من 29روز تاخیر دارم

سوال های مرتبط