۶ پاسخ

وای منم از سوند و ماساژ رحمی میترسممم

سوند یه لحظه خیلی کم سوزش داره.امپول کمر اصلا نمیفهمی

من یکم تیر همه را تجربه کردم بی حسی را اصلا متوجه نمیشی درد نداره ،سزاربن برا من نزدیک ۱۵ دقیقه بود حس میکردم و متوجه بودم چکار میکردن ولی درد نداشتم سوند هم برا زدنش و در آوردنش دردم نیومد اما هنوز مجاری ادراریم درد داره انگار زخم کرده بعد سزارین یکم نشستن و خوابیدن برام سخته

سوند ک اصلا درد ندارت اگ خودتو شل بگیری درد هیچی نداره. بی حسیهم من نداشتم ولی اگ میترسی بگو بیهوشت کنن خیلی عوارضش کمتره بنظرم

سوند که دردش یک ثانیه هست
یعنی تا بخوای بفهمی تموم شده
امپول بی حسی هم که مثل همون امپول های معمولی خیلی دردش کمه

نه عزیزم خیلی درد نداره نگران نباش

سوال های مرتبط