۳ پاسخ

کی گفته میوه نخورم

من هردوروازاول خوردم

لبنیات ممکنه بچه حساسیت ب پروتئین گاوی داشته باشه
میوه هم نفاخه دلش درد میگیره
یواش یواش با مقدار کم باید بخوری عادت کنه وگرنه اذیت میشین جفت تون

سوال های مرتبط

مامان برفک👼🏻 مامان برفک👼🏻 ۱۳ ماهگی