۴ پاسخ

اگه بچه ت رفلاکس نداره بخور

دکترمن گفت تا دوماهگی

والا منکه هنوزم نمیخورم بچم اذیت میشه

بخور اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان برفک👼🏻 مامان برفک👼🏻 ۱۳ ماهگی