بستگی به بدنت داره من خیلییی بدنم گرمه خوردم یکم اتفاقی نیوفتاد
من ک هرروز میخورم لبنیات خیلی خوبه چرا نخوری
من هنوزم نمیخورم انقد دلم نون لواش با کره پنیر میخواد
واسه خودت بده غیر از اینکه برا بچه بد باشه نخور تا چهل روز اصلا
اگه شیر خودتو میدی ممکنه نفخ کنی اگه خیلی دلت میخاد یه کوچولو اندازه بخور روش آب جوش نبات بخور سریع
من صحبا شیر میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.