سلام مامانا هفته چند باید بری برای رشد جنین

۷ پاسخ

فکرکنم اینجوری ک‌دکتر واسم بنویسه ۳۲هفته بشم

۳۷هفته برای نوشته سنو

من دکترم هم ۲۸ هفته فرستادم هم ۳۲ هفته
۳۷ هفته هم باز میخوام برم سونو که مطمئنم مشکلی نداشته باشه

۲۸ تا ۳۲ هفته

۳۲ هفته و ۳ روز رفتم

دکترم برا من 32هفته3روز نوبت زد

32 هفته

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حبه قندم🩷 مامان حبه قندم🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرم هیوا مامان پسرم هیوا ۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین❤️🫀 مامان ماهلین❤️🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری