سلام خانوما
سونو رشد باید چند هفته بری

۳ پاسخ

زودتر برو که وزنش خدایی نکرده کم باشه قابل جبران باشه من از هفته ۲۸ رفتم

۳۰ هفته تا ۳۲

من یبار ۳۱ رفتم یبار ۳۴ یبار ۳۸

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرم هیوا مامان پسرم هیوا ۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه من مامان معجزه من هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهرشاد مامان مهرشاد ۸ ماهگی
مامان طنین🤍🌱 مامان طنین🤍🌱 ۴ ماهگی