ببین اگر راه داره باهم حرف بزنین سعی کن قانعش کنی شرایطتو درک کنه با خوبی بهش بگو شلید متقاعد شد
با بچه جدانشو
بچه زیردست ناپدری نشه
من سال ۹۸ جدا شدم بچه نداشتم میخام از تجربم بگم برات.شوهرم ب شدت شکاک و بچه ننه بود کلا چن ماهی زنوشوهر بودیم جدا شدم با اینکه ازدواج سنتی بودو عاشق هم نبودیم ولی خیلی برام سخت بود خیلی همیشه خداروشکر میکردم ک بچه نداشتم وگرنه نمیدونم قرار بود جی ب سرم بیاد .بعده اونم با ی پسر اشنا شدم تو ی گروه تلگرامی😐بعد اشنا شدیم چن سالی دوست بودیم .الانم ۳ساله زنوشوهریم😁خداروشکر راضیم اونم فراموش شددددد رف ک بره بیشرف🤣🤣
من میخواستم جدا بشم بچم کوچیک بود مامانم نزاشت و خدآرو شکر صد بار ک جدا نشدم و الان زندگی خوبی دارم احساس آرامش دارم
مشکل ببین کجای کاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.