۸ پاسخ

سلام عزیزم خوبی بچه داری یا اقدام؟درخواست میدی

من يكي از فاميلاي دورمون حدود ١٠ سال پيش انجام داد ٢ بار هر دوبارشم اوكي شد
الان ٢ تا دختر داره

قطعا تاثیر داره

انشالله مثبت میشه
کار خیر انجام دادی
خدا کمکت کنه

من بعد انتقال دوم روز سوم دیگه هم بیردن رفتم هم کارای روزانمو انجام دادم یعنی استراحت متطلق نکردم

و اینکه باید اصلا بهش فکر نکین

دفعه دوم بهم آمپول چسب رحم زد

من انجام دادم

سوال های مرتبط