تقريبا هنوز يكم زير نافه
زیر نافه مال من هنوز
زیر نافه فکر کنم، چون من سونو دادم زیرناف دستگاه رو گذاشت
همه میگن زیر نافه..ولی برامن ۲۰هفته زیر سینم بود.اومده بود بالا.
نه از هفته ۲۵ یا ۲۶ میره بالا اونم نمیره بالا بچه بزرگ میشه دست و پاش میره بالا هنوز زیر ناف حس میکنیم
مال من که هنوز زیر ناف حس میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.