۴ پاسخ

من انقدگرمی خوردم بعداز سقطم .ک نگو ولی میلم بشدت پایین چ قبل چ الان . داروهم میخورن. برعکس همسرم خیلی میخادروزانه ۲.۳ بار حداکثر۱ بارروز.بازمن بی میل هم من اذییت میشم هم اون بم میگه بمن حس نداری خب چیکارکنم وقتی میلم کمه چ ربطی ب حس داره اخه واقعا اذییت میشی ادم

کپسول جنسینگ

قطره گل محمدی از عطاری بگیرین
والبته اصلش توجه همسره و حال دلت خوب باشه

منم همینطورم 🫠

سوال های مرتبط