من انقدگرمی خوردم بعداز سقطم .ک نگو ولی میلم بشدت پایین چ قبل چ الان . داروهم میخورن. برعکس همسرم خیلی میخادروزانه ۲.۳ بار حداکثر۱ بارروز.بازمن بی میل هم من اذییت میشم هم اون بم میگه بمن حس نداری خب چیکارکنم وقتی میلم کمه چ ربطی ب حس داره اخه واقعا اذییت میشی ادم
کپسول جنسینگ
قطره گل محمدی از عطاری بگیرین
والبته اصلش توجه همسره و حال دلت خوب باشه
منم همینطورم 🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.