۵ پاسخ

والامن بشینم تواب ک اون تشت کلا خون میسه دبگه . تازه باعث میشه عفونتم بگبرم .ن جانم گوش نکن .قدیمیا نازایی نداشتن ک فرتی میدادن فرتیم میموند.هرکی ۷.۸ بچه . الان سخت شده حاملگی بیشتریامون چندماه اقدامیم چن سال. اونا بهترین غذا هاروداشتن ماهاچی همش هرمون .

نکنی از این کارااا دختر
ممکنه عفونت بگیری
شرایط تغذیه در قدیم و الان متفاوته
الان دورت پر امواج اون موقع نه
الان همه چیز شیمیایی و تراریخته است اون موقع نه
برو پیش دکتر متخصص

این همه شیر از کجا .اونم تو پریود

عفونت میگیره که آدم🤔

قدیم دوماه اقدام بودن میگفتن نازایی خخخ الان فرق کرده گلم اصلاح سبک زندگی بکنی بقیش حله باورکن اینا همه از تغذیه نا مناسبه

سوال های مرتبط