والامن بشینم تواب ک اون تشت کلا خون میسه دبگه . تازه باعث میشه عفونتم بگبرم .ن جانم گوش نکن .قدیمیا نازایی نداشتن ک فرتی میدادن فرتیم میموند.هرکی ۷.۸ بچه . الان سخت شده حاملگی بیشتریامون چندماه اقدامیم چن سال. اونا بهترین غذا هاروداشتن ماهاچی همش هرمون .
نکنی از این کارااا دختر
ممکنه عفونت بگیری
شرایط تغذیه در قدیم و الان متفاوته
الان دورت پر امواج اون موقع نه
الان همه چیز شیمیایی و تراریخته است اون موقع نه
برو پیش دکتر متخصص
این همه شیر از کجا .اونم تو پریود
عفونت میگیره که آدم🤔
قدیم دوماه اقدام بودن میگفتن نازایی خخخ الان فرق کرده گلم اصلاح سبک زندگی بکنی بقیش حله باورکن اینا همه از تغذیه نا مناسبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.