هورمون تیروئید.ذخیره تخمدان. پرژسترو ن.واستروژن.
سلام من چند روزه از پریودیم میگذره و ی ماه عروسی کردم جلوگیری هم نکردم ی هفته حالت تهوع داشتم سرگیجه بدن درد ولی تست'اول دادم خط وسط افتاد بعد امشب دادم منفی بود
ازمایش هورمونی هست اگه کیستی داشته باشی یا اختلالی باشه تو اون ازمایش نشون میده
آزمایش هورمونی هس اکثرا برا تبلی تخمدان و کیست اینا انجام میشه بعضیام برا فولیکول ها مینویسن
واسه هورمون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.