۹ پاسخ

روز ۱۴ بزن

من روز ۱۶ بی بی زدم صبر کن عزیزم

عزیزم ایشالا همین ماه بارداری کار سنگین نکن چند روز صبر کن

زوده
روز ۱۴ بزن فقط

دکترت کیه؟

من ۱۴ ازادسازیم تست نزدم فردا بزنم بنظرتون🥲😫

عزیزم هنوز زود بزار یک دو روز بگذاره

زود من روز ۱۴,,هستم بزور هاله داده

صبر کن چند روز دیگه دوباره تست بزن
کارسنگین نکن

سوال های مرتبط

مامان بستنی من🤤 مامان بستنی من🤤 هفته چهاردهم بارداری