۱۰ پاسخ

دختر من اصلا سینه خیز نرفت دوست نداشت روشکم بره چهار دست و پا هم نمیرفت بردم دکتر گفت یه دفعه راه میفته دقیقا تو ۱۰ ماهگی شروع چهاردست پا کردن کرد الانم سرپا وایمیسته در حد یکی دوقدم میاد جلو

هر بچه ای با بچه دیگه فرق میکنه یکی سینه خیز میره یکی اصن نمیره.. همون اول چاردست پا میره..

دختر منم تازه چند قدم چار دست پا میره دیگه میفته سینخیز.
مشکلی نداره خسته میشن یا تازه در حال یادگیرن

پسر من هنوز خبری نیست پس کی دیگه🤕😑

اگه چند قدم میره میوفته داره یاد میگیره تا دو سه روز دیگه کامل میره

عزیزم دختر منم اینجوری بود یکم باهاش تمرین کن من تمرین کردم الان خودش دیگه میره

نه هیچ مشکلی نداره اینجا بیشتر بچه ها از ۳ ماهگی غلت میزدن بچه ی من تا ۶ ماه و نیمی غلت نمیزد خداروشکر الان هم غلت میزنه هم چهاردست و پا شده
بچه ها متفاوت ان یه بچه ۱۰ ماهگی راه میوفته یه بچه ۱سال و نیمی

بچه من سینه خیز میره از شش ماهگی هنوز چهاردست وپا نمیره . دستشو ب من یا پام میگیره خودشومیکشونه وایمیسته ولی ب تنهایی ن .هنوز هم مستقل نمیشینه

دختر منم همینه

دختر منم نمیره حتی تلاشم نمیکنه

سوال های مرتبط