۵ پاسخ

زوده پسر من ۹ ماهش تموم شد رفت

دختلم هشت‌ماهگی یهو چهاردستدپارفت

پسر منم نمیره ۴ دست و پا

ممکنه کلا چهار دستو پا نره یدفعه پاشه راه بره چون پسر اول منم سینه خیز رفت بعد راه رفت چهاردستو پا نرفت کلا نشستنم بلد نبود میوفتاد😂😂 ولی دومی چهار دستو پا میره قشنگ برمیگرده میشینه 😂😂

پسر اول منم همینجور بود
سینه خیز رفت، چهار دست و پا نرفت
ولی یه دفعه بلند شد و راه رفت

سوال های مرتبط