مال منم ب خودش میپیچه همش دنبال ممه هس نمیدونم شیرم سیرش نمیکنه یا دل درد داره.روزی یبار نیم سیسی بهش پدیا بست میدم
من پسرم هر قطره که فکرشو بکنی دادم خوب نشد ولی گرایپ میکسچر خارجی دادم خوب شد
پدیابست کولیک خیلی خوبه
اینفاکول عالیه
گرمچی
اگه کولیک داره کولیک ایز یا کولیف خوبه روزی سه بار ده قطره بده بهش قبل از شیر
گریمیچر هم خوبه بعد از شیر باید بهش بدی
باز از دکتر هم بپرسی بهتره ولی برای پسر من اینا جواب بود
البته اینم بگم کامل خوب نمیشه فقط یکم بهتر میشه
شربت بیبی کولیک عالیه برای شرکت باریج
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.