عزیزم منم همینطور هستم طبیعی هست چندنفری امروز همین علائم رو داشتیم
منم همین علائم فقط گلاب ب روتون اسهال و استفراغ هم دارم که خداروشکر از ظهر ب این ور خیلی بهترم
سعی کن هیچی نخوری معده ات خوب بشه
من از صب فقط دو تا کف دست نون خالی خوردم هم تهوع رو کم میکنه هم یکم ته دلت و بگیره تا معده ات کامل خالی و خوب بشه
بالا بیاری بهتره معده زودی خالی میشه زودتر خوب میشی
منم چند روزه همینم غذا نمیتونم درست بخورم🥲
خب شاید ترش کردی
شربت ترشا نداری بخوری دکترت برات ننوشته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.