نه من از ایرانی استفاده میکنم یکم سخت تر شده ولی نه اونقدر که اذیت بشی
اره عزیزم از 12هفته به بعد توالت فرنگی استفاده شد
من نمیدونم چرا با فرنگی مشکل دارم🫠😂
از اول تا الانکه فعلا ایرانی میشینم
ارههه
واقعا بدون توالت فرنگی سخت
من از اول بارداری فرنگی استفاده میکنم
اره دلدرد میشم میرم ایرانی
سخته ولی نه فرنگی استفاده نمیکنم
ایرانی اصلا نمیتونم خیلی اذیت میشم فرنگی استفاده میکنم
من از اول بارداری از فرنگی استفاده میکنم ایرانی اصلا نمیتونم با اینکه شکمم خیلی بزرگ نیست
من از اول بارداری فرنگی استفاده کردم
وایی من نشسته ببخشید انگار واژنم تو کشه اصلا نمیتونم اذیتم تو ایرانی برم
من بخاطر سرکلاژم از ۲۱ هفته از فرنگی استفاده میکنم ولی بازم سخته
آره. توالت فرنگی یا ایرانی باشکم گنده هردوش سخته
آره خیلی سخته نمیشه از ایرانی استفاده کرد
اره من اصلا نمیتونم ایرانی برم اصلااااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.