من از اول بارداری
من از اول از این تاشو دیواریا استفاده کردم
من از اول استفاده میکنم
من از قبل بارداری استفاده میکردم،واقعا ایرانی سخته نشستن ،وقتی میرم جایی خیلی اذیت میشم تا برسم خونه
من از ماه ۶ استفاده میکنم راضیم ارامش میده🤣
من استفاده نکردم اصلا راحت نیستم باهاش
من که اصلا نمیتونم از فرنگی استفاده کنم حالمو بد میکنه، قلا اینجوری نبودم حتی اوایل بارداریم استفاده میکردم ولی ۵ ماه به اینور حالمو بد میکنه
فقط ایرانی میتونم استفاده کنم
فک کنم ویار گرفتم ازش😂
من از اول استفاده میکردم الان میگم چجوری واقعا سرویس ایرانی مینشستم😂
من از ۵ ماه به بعد استفاده کردم و الان میگم ای کاش از اول استفاده میکردم
من کلا از توالت فرنگی استفاده نکردم و تا اخر از ایرانی استفاده میکنم، بعد از زایمان میخوام از فرنگی استفاده میکنم ..
من استفاده میکنم به دیوار زدیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.