۶ پاسخ

من فقط تو بیمارستان از توالت فرنگی استفاده کردم

من تا الان فرنگی رفتم میترسم برم ایرانی

بعد زایمان میخوام اتیشش بزنم حالم دیگه از توالت فرنگی داره بهم میخوره🫤

کلا ده روز بعد سز توالت فرنگی استفاده میشه بعد که بخیه رو میکشن میشه معمولی استفاده کرد

تا وقتی که جای بخیه ها درد نگیره فرنگی بهتره در کل

بعده ی هفته دیگه خودت میتونی بشینی فرنگی لازم نیس ولی روزا اول ب شدت نیازه

سوال های مرتبط

مامان سامیار و دلسا مامان سامیار و دلسا ۵ ماهگی
مامان deniz balam🩷 مامان deniz balam🩷 روزهای ابتدایی تولد