با قحطی شیاف پروژسترون چه میکنید دوستان؟؟

۶ پاسخ

اینجام هر چند تا داروخونه یکی داشتن ماه قبل این ماه هنو نرفتم ببینم گیر میاد یا نه

وایییی انگار کل شهر باهم باردار شدن سه روزه تموم شده خدا رو شکر امپول هاشو دارم

هربار میبینم میگن گیرنمیاد اول دعا میکنم مشکلی پیش نیاد برام و برای بقیه ک شیافت لازم بشن، از یطرفم خوشحال میشم میکم حداقل تو خونه دارم چنتا اگ خدای نکرده لازم شد با این قحطی

اینجا اوردن انگار من با دوتا نسخه سی تا خریدم کدوم شهرین؟

به بدبختی گیر میاریم

اینجا من هم آمپول هم شیاف چه آزاد چه نسخه در هر دارو خونه ای برم میدن
مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی