بچه های شماام آب دهنشون میاد؟

۴ پاسخ

آره همشم حباب درمیاره😂

اره پسر منم اینطوریه به خاطر رفلاکس هست اسید معدشون میاد بالا اذیت میشن

اره همش پیشبند میبندم لباس عوض میکنم

آره خواهر انگار چشمه میجوشه 😂😂

سوال های مرتبط

مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۵ ماهگی