۷ پاسخ

من همیشه سینه خودمو میدم اول دکتر هم همینو گفت ولی بعضی وقتا که بیرونم یا سختمه شیر خشک میدم ۶۰ تا
ی وقتایی هم بهونه می‌کنه سینه رو نمیگیره ولی شیشه رو میگیره بیشتر وقتا موقع خواب
کلا تعداد و قانون خاصی نداره ی وقتا ۳۰ تا میدم ی وقتا ۶۰ تا
کلا تو طول روز شاید ۲۰۰ میل بخوره شیرخشک

۶بارکمکی میدم البته من چون بچم به شیرهای دیگه حساسیت داره نان اچ آ میدم

من هم سینه خودمومیدم هم شیرخشک بادکترش هم مشورت کردم گفت بدم آخه بااینکه شیرم زیادنیست سینموکم میخوره ولی شباکه گشنه میشه توخواب کلاسینمو میدم بااینکه سیرنمیشه باسینم ولی تاصبح فقط سینمومیدم ولی روزا هم سینه میدم هم کمکی اونم هردفعه ۹۰سی سی

سلام عزیزم من هم شیر خودم میدم هم کمکی خب
سینه رو تا وقتی که خودش میخوره اخرش که سیر میشه ول میکنه سعی کن دکتر گفت هردوتا سینتو بدی بخوره اگر بعدش سیر نشد شیر خشک ی کم درست کن بده
کمکی ام خب دکتر گفت ۹۰ تا ۱۲۰ تا برا سن بچه من
هروقت نداشته باشم کمکی میدم شاید روزی ۲ تا ۳ بار

دکترش گفت باید ۹۰ تا بدی
من کم میدم ۳۰ تا

من یدونه سینه رو میخوره شیرم کمه

من که روزی ۶ بار ۳۰ سی‌سی میدم
سینه رو هم میدم

سوال های مرتبط