چرا انقد سینه هام تیر میکشه🥲😣؟

۶ پاسخ

من از تیر کشیدن سینه هام گریه میکنم نمیدونم چرا اینطوری میشه

شیر میاد..طبیعی.برا من تیر کشیدنی یعنی وقتش بود نی نی کم کم پاشه شیر بخوره

برای من نوکش سوزش ودرد بگیره یعنی داره شیر پر میشه

منم اینجوریم بچم بیمارستانه

برای منم همینه
البته اگه رگ کرده بده نی نی بخوره

شیرتو تخلیه کن

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۱ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی