کسی تا حالا بیمارستان اکبر آبادی برای سونوگرافی رفته

۲ پاسخ

بله من رفتم زیر نظر دکتر رنجبرم خودش سونورو انجام میده تعریفشو زیادشنیدم خودمم راضیم ازش

عزیزم اگه میری با دکتر رنجبر برو پنجشنبه ها هست استاد
بقیع اشتباه می‌کنن اما این استاد دقیق

سوال های مرتبط