اولین باره شیربرنج درست کردم هنوزجاداره بپزه؟

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم برنجت حس میکنم قلمبه شده یه اشتباهی کردی فک کنم ک اینجوری شده با گوشت کوب یا میکسر بزنش تا قلبه هاش له بشه

دلم خاست😭

مزه کن زیر دندونت زیاد نیاد اگه دیدی نرم یعنی پخته شده
فقط نذار ابشو بکشع همون شیرشو بکشه
چون بعد سرد شدن سفت میشه

خوبه عزيزم لهشم نكن لازم نيست اگه خودتونم ميخوايد بخوريد

با گوشکوب برقی یکم لهش کن چون برنجت کامله

برنجت باید خوب له شهر دیگه . من برنج نیمه میریزم همیشه

روش چروک افتاد شده

من بَلَ نیسم😅😅😅

.

تصویر

سوال های مرتبط

مامان Artam❤️Asra مامان Artam❤️Asra ۴ سالگی