من چهل هفتم کامل شده بود رفتم پیش ماما همراهم معاینه تحریکی کرد یدونه شیافم داد گفت رفتی خونه بزار هنوز نریسیده به خونه دردام کم کم شروع شد حتی وقت نشد شیافم استفاده کنم
من تقریبا ۲ روز بعد معاینه تحریکی زایمان کردم
من تو یه روز یه بار صبح یه بار شب معاینه تحریکی خیلی دردناک شدم یه شربت هم درست کردم خوردم از صبح روز بعد ساعت ۴و ۵ بود دردم شروع شد. چون من روز آخری بود که فرصت داشتم زایمان میکردم وگرنه باید با امپول فشار زایمان میکردم
منم میخوام بدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.