۳ پاسخ

از ۱۹ هفته حس کردم چون جفتم خلفی هست قشنگ قل خوردن و بالا پایین رفتن و ضربه ها رو حس میکنم ولی اوایل در حد نبض حس میکردم
به مدل جفت بستگی داره
برای ترک از روغن ها میشه استفاده کرد
من از سه ماهگی شیباتر استفاده میکردم
انقد تبلیغ ماستلا رو شنیدم یک هفته س کرم چند کاره شو استفاده میکنم

۲۳ هفته

من که شبا یه طرفم یه تکون های ریزی حس میکنم ولی قل چپی چون قدامی هست متوجه نمیشم🤗

سوال های مرتبط

مامان راحیل‌‌وتودلی🩵 مامان راحیل‌‌وتودلی🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بهراد 😍❤️🧿 مامان بهراد 😍❤️🧿 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرتا🩵👶 مامان آرتا🩵👶 ۴ ماهگی
مامان دو تا جوجه🩷🩷 مامان دو تا جوجه🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری