از ۱۹ هفته حس کردم چون جفتم خلفی هست قشنگ قل خوردن و بالا پایین رفتن و ضربه ها رو حس میکنم ولی اوایل در حد نبض حس میکردم
به مدل جفت بستگی داره
برای ترک از روغن ها میشه استفاده کرد
من از سه ماهگی شیباتر استفاده میکردم
انقد تبلیغ ماستلا رو شنیدم یک هفته س کرم چند کاره شو استفاده میکنم
۲۳ هفته
من که شبا یه طرفم یه تکون های ریزی حس میکنم ولی قل چپی چون قدامی هست متوجه نمیشم🤗
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.