۵ پاسخ

نبابا دکتر لازم‌نیس پسر منم نداره تا ۱۸ ماهگی وخت هست واس دندون

بهش حریره بادام بده خیلی خوبه
خودت درست کن

پسر منم درنیاورده هیچ علایمیم نداره

عزیزم دختر منم 12 ماهشه دندون ندارن
چن روز پیش بردم دکتر گفت تا 13 ماهگی وقت داره

تا یکسالگی وقت داره
بعدش ببرش دکتر

سوال های مرتبط