۸ پاسخ

من روز ۱۱ ای یو ای و روز ۱۳ آزاد سازی. فقط زیر دلم انقباض و نفخ داره. از دیروز شروع شده. دیگه طاقتم تموم شده. روزا نمیگذره

زودهههه هنوز عجله نکن اولاش همون علائما کافیع رفته رفته بیشتر میشه

بیخیال بگیر خودتو

ب خودت تلقین نکن

دنبال هیچ علائمی نباش چون پریودی و بارداری خیلی شبيه هم هستند الان من خودم این وسط موندم که باردارم یا پری هنوز هم مونده به موعدم

من روز ۱۶ هستم هیچ علایمی ندارم
فردا میرم برای آزمایش

دنبال علایم نگرد خیلی ادمو گیج میکنه

ایشاالله بارداری عزیزم
علائم بارداری با پریودی خیلی شبیه

سوال های مرتبط