یه دکتری میگفت منسوخ شده و خوب نیس و اصلا تنگ نمیکنه الکیه و بیشتر باعث عفونت شدید میشه 🤷🏻♀️
بعد ۱۰ سال چرا هنوز اذیتم .....چرا گشاد نمیشه لعنتی
یه شیاف نیست گشاد کنه من هر دفعه انگار بار اولمه
خیلی انقد خوب من میزاشتم تا دوسه روز تنگ بود
من یه بار گذاشتم توش یه موی بلند بود
بدم اومد دیگه نزاشتم
چرا تنگ میکنن؟ برا لذت خود خانوم؟ یا آقا؟
قشنگم بروعمل کن راحت
تنگیش فقط همون موقعه اس که استفاده میکنی و به شدت عفونت زاس میخوای تنگ بشه برو دکتر یه دستگاهی هست میزاره تو ی رحمت رحمو جم میکنه و ورودی و تنگ میکنه
مگه میشه مگه داریم بخوایی گشایشی
والامن دنبال گشادیم😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.