۱۰ پاسخ

عزیزم دکتر برات دارویی آمپولی نداده برا تهوع

منم همینم همش فشارم ۹ رو۶ بی جون شدم ۲کیلو وزن کم کردم اصلا دلم نمیخواد چیزی بخورم ب غذا فکر میکنم حالم بد میشه

برو سرم بزن

عزیزم دکتر قرص نداده اصلا یکم زنجبیل بریز آب بخور حالت تهوع کم میکنه

منم همین جوریم سعی کن میوه بخوری

منم شکم اولم اینجوری بودم خیلی اذیت شدم له له میزدم واس اب ولی چون حالم بدتر میشد نمیخوردم

منم حالم مثل توعه🥲
تهوع کمتر دارم بیشتر معده درد دارم انگار گشنه ام ولی اسم غذا میاد حالم بهم میخوره

برو سرم‌بزن

سیرابی خیلی خوبه امتحان کن منم سر پسرم اینجوری بودم

میاد روزی منم اینطور بشم🥲
عزیزم آبمیوه چیزی هم نمیتونی؟؟بستنی‌

سوال های مرتبط