نگران نباش بچه تو حال خودشه 🤪🤪
منم امروز اینجوری میکنه😐از صب دقم داد دوتا حرکت ریز زد ،نمیدونم چشونه
من از صبح تکون نخورده بود رفتم بیمارستان صدا قلبش گذاشت اومدم خونه داره پهلوم سوراخ میکنه فقط خواست منو بترسونه نگران نباش چیز سرین بخور ۱۰دقیقه راه برو به پلو چپ بخواب تکون میخوره
منم اینجوری بودم عزیزم
بعضی اوقات اینجوری ان، نگران نباش خود استرسی که داری باعث میشه کمتر تکون بخوره .. مطمئن باش تکون میخوره
نگران نباش اروم باشششششش یه شیرینی بخور و ب پهلوی چپ بخواب ۲۰ دقیقه
سیرینی خوردی؟
دقیقا منم چند روزه اینجوری شدم
استرس بدتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.