۵ پاسخ

بیمارستان خودش لباس بچه میده ،خواستی یکی دیگه هم ببر

من یک دست برای وقتی دنیا اومد یک دست احتیاط ک لباسشو اگه کثیف کرد یک سرهمی برای اینکه مرخص شد بیاییم خونه

دو دست ببری کافیه
اگر بیمارستان خصوصی باشی که خودشون لباس هم میدن
من یه بادی و شلوارک گذاشتم یه سرهمی

من دو تا دست
بردم یکی موقعی ک بدنیا اومد استفاده شد یکی هم روز بعد عوض کردیم
شلوار اضافه یکی

دوتا سه تا ببری بسه

سوال های مرتبط