خانما هنوز امید دارید ب خوب شدن رفلاکس بچتون یا نه؟

۱۱ پاسخ

گلم من یادم نیس باید ببریش دکتر پسرمن الان گوشت گاو و‌گوسفند نمیتونه بخوره بجاش ماهی و‌مرغ یا بوقلمون میدم یا شیرکاکائو ضرره شیر موز میدم یا سیب زمینی سرخ کرده دوس داره‌یا سس ولی‌سس نباید بخوره میوه. به کیوی هلو حساسه سیب و موز خوبه این‌جور‌چیزا توی نت سرچ کنی میاد

چرا نشه گلم
مگه وقتی نوزاد بود پیگیری نکردی؟
من مرتب بردم دکتر و داروهاشو مرتب دادم خداروشک تا ۵ماهگی کامل خوب شد
اما الان خودمم رفلاکس دارم حالا اونقدرا هم ترسناک و بد نیست نگرلن نباش

میخای خوب بشه باید شروع کنی‌رعایت کردن وعادت میکنی

عادتش‌بدی روش‌میمونه

دکتر باید بده گلم

اگر دکتر خوب‌نیس دکترش عوض کن رژیم غذایی بگیر براش کاری که من کردم رژیم غذایی داد بهش چه غذایی باید بدم‌ندم لیست داده بود داروهاش‌ کم‌و زیاد میکرد‌خلاصه داستان داشتیم

بچه من داشت تا دوسالگی دارو خورد دکتر عوض می‌کرد داروهاش رو هرچیزی بهش نمی‌دادم کلن خیلی حساس بود سرویس شدم خیلی بد بود

داروهاش باید عوض شه وقتی خوب‌نمیشه

یسری غذاها رو نباید بخوره داروها سرموقع مصرف شه تا سنش بره بالاتر خوب خوبتر میشه جای نگرانی نیس

علایم پسر شما چیه

اره عزیزم زیر نظر دکتر باشه خوب میشه خیلی دیدم خوب شدن

سوال های مرتبط