۶ پاسخ

خداکنه من که باشهید شدن هرمظلوم دلم پاره پاره میشه😔😔

آدمی به امید زنده ست

ان شاءالله امید دارم که خدا با ماست🙏🏻🥹

قطعا روزای خوبی در پیش داریم ❤️

همونجا ک هستی بمون والا خواهر از دیشب ک پدرمون رو در آوردن شخم زدن هر دو سه ساعت جنگنده میاد یه دوری میزنه میره بعد میاد ۶ ۷ تا پشت هم میندازه میره

روزای خوب پس کی میاد😔

سوال های مرتبط