خانمایی ک شیر میدین تو خونه سوتین میپوشین ؟

۲۳ پاسخ

من شیرهم نمیدادم نمیپوشیدم کلا.
بیرون هم به زور تحملش میکنم

اره عزیزم همیشه از روز اول
نمیتونم نبندم و اینکه آویزون میشه ب مرور

نه عزیزم

خوب یکم شل تر انتخاب کن سوتین تو که بتونی نگه داری یه هفته که بپوشی عادت میکنی
منم بیشتر نیم تنه استفاده میکنم راحت تره برا شیردادن
ولی شبا بهتره دربیاری دکترا میگن

تا یه سال نبستم چون میگن اذیت میشی و شیر کم میشه ولی الان دیگه میبندم سینه هامم خوبن یکیشو که نخورد شازده پسر اون یکی که میخوره بزرگ تر شده

تو خونه سوتین توری یا نیم تنه موقع خوای نمیپوشم بیرون هم پنبه ای می‌پوشم
موقع ی ک بچم شیر میخورد هم همین روند بود

نیم تنه میپوشم

اره نباشه نمیشه😂

من از موقع بارداریم کلا نیم تنه میپوشم...
تازگیا دیگه فقط مهمونی که میرم سوتین میپوشم ...

میپوشم ولی از این کشی ها که بتونم راحت شیر بدم.موقع خواب در میارم.اگه نبندم عرق میکنم یا پسرمو بغل کنم به سینه م فشار بیاد لباسمو خیس میکنه

اره اگ ندم شیرم مث دوش حموم سرازیر میشه خیس میشم😃خودمو چش‌نزنم شیرم زیاد گلم همینجوریسم با سوتین همش میریزه🥲

میبندم موقع خواب در میارم سخته

نظر من اینه روزی ۶ ساعت ببند اصلا تو خواب نبند

مال جاری ام افتاده بود اونم جک دار زد درست شد

روز ها اره شب ها نه

اره همیشه

اره بدون سوتین نمیتونم فک میکنم شیرم جمع نمیشه

اره میبندم موقع خواب باز میکنم اکثرا
بعضی وقتا هم باهاش میخوابم دوست ندارم سینه هام بیوفته بعد شیردهی

زمانی که شیر میدادم نمیبستم میگفتن سوتین شیر و کم میکنه ولی نمیشه نبست که آویزون ادم جلو شوهرش خجالت میکشه

من نمیپوشم درد مبگیره

ارع چون عرق میکنم و بدم میاد

اره من میپوشم بدون سوتین نمیتونم

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان مامان ماهان مامان مامان ماهان هفته سی‌وپنجم بارداری