عزيزم اگه شير خودتون ميديد احتمالا سينه تو خيلي پر هست و ني ني تند تند با هوا ميخوره بهتر اول يكم شيرتون بدوشيد بعد بهش بديد و حتما اروغ بگيريد . اگه هم شيشه ميديد حتما سوراخ سر شيشه بزرگه و شير با حجم بالا و با هوا ميره تو معده كه بايد سر شيشه عوض كنيد
سکسکه خوبه که
دخترمنم اینطوری همش سکسکه میکنه اشکال نداره دیگ سکسکه هم نشانه سلامتیه
آرغشو بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.