۹ پاسخ

ببین بد نیس ولی داخلی باید مشکل و حل کرد

تو نافتم بریز یکم بزار بمونه

ولی من شنیدم توی پریودی رحم رو ماساژ ندی بهتره

نه اشکالی نداره اما زیادش هم تعادل هورمونی رو بهم میزنع

عزیزم چند وقته اقدامید

نه دوقطره م توی نافت بچکون من فردامیرم میخرم،فعلا زیتون دارم

نه مشکلی نداره

با روغن سیاهدونه چرا شکتمو ماساژ میدی؟

سلام.شنیدم میگن عیب نداره

سوال های مرتبط