وای ارع خیلیییی من که میشینم گریه میکنم مامانم میکنه پسرت میخواد بشناست اینطوریه
اره شدیذا
سمت شقیقه هام انگار خالی شده
منم خیلی شدید ریزش گرفتم انگار ژیلت میکشم رو موهام
اره خیلی زیاد 😮💨
راستم منم تازگی موهام ریزش پیدا کرده
خوب شده بودم الان باز شروع شده
واسه منم میزیزه کل خونه شده موی من😫
میگن بچه تو 3ماهگی مادرشو میشناسه بخاطر همین موی مادر شروع ب ریزش میکنه بعدش درست میشه
كل خونه مزين شده با موي من 😄😄
تازه داره کم میشه
مولتی روزانه خوردم
شامپو ضد ریزش رزماری شون صورتی خریدم مصرف کردم
میگن خودش قطع میشه مال من که هنوز ادامه داره برای منم از ۳ماهگی شروع شد
اره ب شدت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.